czwartek, 30 sierpnia 2012

RED ROSE EFFECT

Tematem dzisiejszego postu będą rzeczy, które ozdabiałam po raz pierwszy, a mianowicie kuchenny serwetnik i doniczki. Nie sądziłam, że doniczki będą takim wdzięcznym przedmiotem, ich dekorowanie dało mi dużo frajdy, bo gdy tylko farba wyschła, do doniczek powędrowały cierpliwie czekające roślinki...
 
 
Ceramiczne doniczki i podkładki pomalowałam białą akrylową farbą, darowałam sobie gruntowanie, farba ładnie pokryła wszystko. Doniczki kojarzą mi się z takim oknem starego domku u jakiejs babulki na wsi... A mimo to znalazły swoje miejsce w mojej kuchni, nowoczesnej, błyszczacej, ale... czerwono białej ;)
Serwetnik jest do kompletu, po wyschnieciu białej farby użyłam nowozakupionego stempla silikonowego. Bardzo fajna rzecz, tworzy super efekt w szybkim czasie... Całość została postarzona poprzez przecierki i cieniowanie
 
 


3 komentarze:

  1. Naprawdę fajnie wyszły te doniczki, z tymi kwiatkami świetnie komponują się kolorystycznie!
    Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. przeslicznie ozdabiasz wszystko!!! ja szukalam pomyslu na ozdobienie chlebaka i trafilam na Twoja stronke. Czy moge sie troche zainspirowac Twoimi pomyslami? Dona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo milo!:) Życzę udanych twórczości!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...