czwartek, 3 maja 2012

Martwa Natura

Nie będę przeczyć... Ogarnęło mnie majówkowe lenistwo, dlatego takie "przeciągi" na blogu... Aczkolwiek w ramach urozmaicenia załączam foto ostatniej martwej natury, jaką narysowałam.
Butelka, filiżanka i imbryk, którego szczerze przeklinam ;)



Czasami lubię stworzyć coś na papierze wykorzystując tylko kilka ołówków i gumkę chlebową oczywiście :) po prostu nie zawsze chce mi sie rozkładać cały zestaw potrzebny do dekorowania różnych przedmiotów. A żeby uchylić rąbka tajemnicy w załączeniu kilka fot mojej mini pracowni. Kontrolowany nieład i do dzieła!

3 komentarze:

  1. Toż to miesiąc rozpusty na blogu! Prosze nadrabiać zaległości...czekamy!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie. też rysuję, ale jedyna martwa natura jaka mi wychodzi to właśnie butelka, czy miska. nie ma mowy o kwiatach itd :C
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i jeśli się podoba, to oczywiście zachęcam do obserwacji, odwdzięczam się tym samym. Uprzedzam również o zbliżającym się czerwcowym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :) czerwcowym rozdaniu? czyzbym o czyms nie wiedziala? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...