środa, 13 lutego 2013

Dla R...

Dzis napisze tylko tyle, ze jest to przedmiot bardzo bliski mojemu sercu...
Praca nad szkatułką była bardzo czasochłonna, ale efekt zdecydowanie wart tego...
Zaczęłam od pomalowania całości na biało.
Aby stworzyc efekt mozaiki wyciełam z taśmy malarskiej kwadraciki wielkości 2x2cm i przykleiłam do szkatułki.
Teraz mozna już dobrać kolory i za pomocą gąbeczki cieniować po całości...
Pudełko postanowiłam ozdobić za pomocą dużej drewnianej litery R i kilku dekoracyjnych wzorów
 Dodatkowo małe serduszka pomalowałam na limonkowy kolor
Całość przykleiłam za pomocą mocnego kleju
Oto efekt:
<3


10 komentarzy:

  1. Super fajna szkatułka :)
    już wiem jak twórczo można jeszcze użyć taśmy malarskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, chyba zapomniałam dodać ze taśmę najlepiej zrywać jak farba jest jeszcze mokra:)

      Usuń
  2. niebieskie i w kratkę - to musiało podbić moje serce! super pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i oryginalne pudełko. Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło:)Można by pomyśleć, że szachownica jest kiczowata, ale na pewno nie w tym wydaniu. Ornamenty i litera dodają uroku. Wyszło elegancko. Spodobałaby się ... :) :*
    fefa

    OdpowiedzUsuń
  5. o raju! ale cuda! Ta pierwsza skrzyneczka jest po prostu obłędna. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...