poniedziałek, 2 stycznia 2012

ZESZŁOROCZNE DEKORACJE

Rok 2011 za nami, oprócz Noworocznych życzeń wszystkiego najlepszego, w ramach podsumowania  minionego roku, chciałam załączyć kilka fot przedmiotów, które udało mi sie ozdobić. Jedne nadal "zdobią" moje mieszkanie, inne podarowałam bliskim, a jeszcze inne były robione na zamówienie :)
Zacznę od czegoś większego formatu...


Stół kupiłam w Ikei. Był surowy, najpierw zabieliłam drewno, następnie po wymyśleniu motywu zabrałam się do malowania, co zajęło mi ok 2 dni, uf uf :)


a tutaj coś dla młodszych...



Z małą nutką orientu... Zużyłam tu prawie całe opakowanie 1składnikowego cracka, aby uzyskać efekt grubych, dużych spękań. Troche decoupage'u, jednakże z racji tych głębokich spękań, gdybym drugi raz robiła szkatułkę, użyłabym lakieru w sprayu...





A teraz coś innego... Moja Mama prosiła mnie żebym namalowała dla Niej obraz w żółtych tonacjach.
Oto co wynikło:


Troche złoceń, duużo 2składnikowego cracka, którego spękania wypełniłam różnego koloru... cieniami do powiek, aniołkowy decoupage...


A na koniec konwaliowy chustecznik. Sporo cieniowań, jeszcze wtedy nie wiedziałam jakim cudownym "przyjacielem" jest medium opóźniające, więc cieniować tzreba było z zegarkiem  w ręku póki farby mokre :)
Decoupage konwaliowy i recznie malowane esy floresy... Oczywiście milion warstw lakieru na koniec...




4 komentarze:

  1. No kurde masz talent bez dwoch zdan, pozdowienia//Jareczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ma ma ! Moja ulubienica to urocza tacka z parką i aniołeczki:) A stół...respect!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem WOW! Stolik jest świetny!!!
    Również maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaro-czerwona szkatułka ! <3
    zestaw z aniołkiem pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...